ThermaCell

Trip-Trap élvefogó egércsapda

Kemo gépjármű védelem

kemo_nyestriaszto

rovarcsapda

rovarcsapda

Élvefogó nyestcsapdák

élvefogó_nyestcsapda

élvefogó egércsapda

TickLess kullancsriasztó

Tickless kullancsriasztó

thermacell

thermacell_szunyogriasztó

Facebook likebox

Megbízható Bolt

 100% megbízható bolt

Fizetési megoldás

Hírlevél

Partnereink

TOP termékek

Tanúsítvány

SSL Certificate


Kemo M186 ultrahangos készülék nagyfeszültségű lapokkal gépjárművekbe

Kemo M186 ultrahangos készülék nagyfeszültségű lapokkal gépjárművekbe
  • Kemo M186 ultrahangos készülék nagyfeszültségű lapokkal gépjárművekbe
22 390 Ft
Egységár: 22 390 Ft/db

Kemo M186 ultrahangos készülék nagyfeszültségű lapokkal gépjárművekbe

KEMO M186 ultrahangos készülék nagyfeszültségű lapokkal. A készülékkel ultrahang és 6 db nagyfeszültségű lapok segítségével biztonságosan távoltarthatja a gépjárműve motorterébe bemerészkedő nyestet. A készülék működtetése biztonságos! Az agresszív erős intenzitású ultrahang a nyest hallására hat, a nagyfeszültségű lapok pedig fizikailag meggátolják a nyest jelenlétét a motortérben. Az elektromosan feltöltött lapok gyenge áramütést közvetítenek a betolakodóra, amennyiben az érintkezik vele. A lapokat a kívánt területre (pl: kábelkötegre) Az áramütés nem tesz kárt a nyestben, viszont elegendő, hogy kellemetlen élményt szerezzen neki és távozásra bírja a védeni kívánt területről.

A készüléket javasolt autószervizben vagy autóvillamossági műhelyben beszereltetni.

A motortérben történő más irányú karbantartás ideje alatt a készüléket mindenképpen lekapcsolt állapotban kell tartani!

A készülék automatikusan kikapcsol, ha az akkufeszültség kevesebb mint 11,5 V (nem meríti le az akkumulátort a hosszabb időre leállított gépjármű esetében).

A Német KEMO ELECTONIC által gyártott nyestriasztó készülékek kialakítása "Soft Start" azaz lágy indítású termékek, ami nem zavarja a gépjárművek központi egységét. A készülékek CAN-BUS kompatibilisek így a CAN-BUS rendszerrel szerelt gépjárművekben is biztonságosan használható.

 

Beszerelés:

A készülék beszerelése előtt vegye ki a készülék biztositékját a foglalatából. Az alapkészülék a
gépkocsi motorterében bármely helyére beszerelhető (ahol nem forrósodik fel nagyon (ne szereljük
be a kipufogókönyök vagy más különösen forró alkatrész közelébe), és ahonnan az
ultrahangok jól szétterjedhetnek a motortérben. A pozitív kábel a beépített
biztosítékfoglalattal együtt a +12 V jelölés pontra kötjük, testkábelt
a gépkocsi karosszériájára vagy a -12 V jelölés pontra kötjük. A készülék „Klemme 15“ jelölésű vezetékét a fedélzeti hálózat 15. pontjára kell kötni.
Ez a 15-ös pont többnyire a gyújtáskapcsolón vagy az autórádió euro-csatlakozóján érhető el.
Ha helyesen van csatlakoztatva a „Klemme 15“ kábel, akkor a nyestriasztó csak abban
az esetben van bekapcsolva, ha nem jár a motor (az autó parkol). Ha nem találja a 15.
kapcsot, akkor keressen a gyújtáskapcsolón egy másik olyan pontot, amely parkoló
gépkocsinál a negatív pólusra míg járó motor esetén a pozitív pólusra kapcsolódik.
A kábelnek a 15. pontra történő csatlakoztatása esetén a nyestriasztó csak parkoló
autó mellett kapcsolódik be (járó motor esetében nem áll fenn az a veszély, hogy a nyest
a gépjármű motorterébe felmerészkedne).
Megjegyzés: Ha egyáltalán nem köti be az egység „Klemme 15“ jelölésű kábelét,
a nyestriasztó állandóan be van kapcsolva.
A nagyfeszültségű kábelt fektesse úgy a motortérben, hogy az érintkező lemezeket a
nyestharapás által veszélyeztetett helyekre lehessen felszerelni. A nagyfeszültségű
kábelt ne vezesse közvetlenül a motor nagyon forró részei (pl. a kipufogókönyök)
mellett (a kábel szigetelése megolvadhat).
A nagyfeszültségű lemezeket a rajznak megfelelően tetszőleges helyén rögzíthetjük csavarral, vagy műanyag kábelkötözővel.
Fontos: A nagyfeszültségű érintkező lemezeket úgy kell felszerelni, hogy a
csupasz érintkező lemezek 5 mm-nél nagyobb távolságra legyenek az autó más,
feszültség alatt lévő érintkezőitől.
Ezen kívül az érintkező lemezek csupasz érintkező felületei az autó más részihez se
érjenek hozzá (rövidzár veszélye). Ok: Árnyékolási célból az autókban gyakran
alkalmaznak olyan műanyag-alkatrészeket (pl. tömlőket), amelyek elektromosan
vezető műanyagból állnak. Ezek a műanyagok letestelhetnék az érintkező lemezek
nagyfeszültségét.
Az is fontos, hogy az érintkező lemezek ne nedvesedjenek be. A gépkocsi testje és az
érintkező lemezek közötti vízfilm ugyancsak rövidzárt okoz.
Ragassza fel az egységcsomagban mellékelt „Achtung! Hochspannung!“ (Vigyázat, nagyfeszültség) feliratú figyelmeztető címkét egy jól látható helyre a nagyfeszültség lemezek
közelében.


Üzembe helyezés:


Rakja vissza a helyére a szerelés megkezdése előtt a pozitív ágból (foglalatából) kivett biztosítékot.
Ha mindent helyesen csatlakoztatott, és a gépkocsi parkolási helyzetben van, megjelenik a nagyfeszültség az érintkező lemezeken, és villogni kezd a fő egységen lévő LED mintegy 5 - 12 másodpercenként. Az első üzem beállításkor akár 5 percig is tarthat, amíg a bekapcsolás után elkezd villogni a LED.


Veszélyek karbantartás közben:


A készülék kikapcsolása után még legfeljebb 3 percig nagyfeszültség lehet jelen az
érintkező lemezeken. Erre az időre a beépített töltő kondenzátornak időre van szüksége a
kisüléshez. A karbantartással ki kell várni ezt az időt a kikapcsolás (biztosíték kivétele) után. Ha
nem akar várni, akkor a kikapcsolás után egy rövid időre (kb. 1 - 3 másodpercre a
nagyfeszültségű lemezekés a gépkocsitest közé feltett összekötő kábellel hozzon létre
rövidzárt, amely rögtön kisüti a töltő kondenzátort, és feszültségmentessé teszi a
lemezeket.
A nagyfeszültség nem veszélyes emberre (csak nagyon csekély áram folyik). De ha
valaki nagyon ijedős, vagy sokk által veszélyeztetett "beteg", akkor a megijedés már
veszélyt jelenthet.


Műszaki adatok:


Üzemi feszültség: 12 - 15 V= (gépkocsi akkumulátor) | átlagos áramfelvétel : < 5 mA |
automatikus lekapcsolás: ha az üzemi feszültség 11,5 V (± 5%) alá süllyed |
kimenő(feszültség: kb. 200 - 300 V= |az ultrahang frekvenciája kb. 22 kHz ± 10% |
hangnyomás szint: max. kb.. 100 dB ± 20% | az ultrahang lesugárzási szöge: kb. 160
fok | hangszóró: testhangadó, amely a ház fels( részét rezgésbe hozza (vízálló) |
h(mérséklettartomány: – 40 foktól + 80 fokig | működésjelzés: villogó (kb. 5 - 12
másodpercenként) | nagyfeszültségű kábel hossza: kb. 4 méter (± 10%) | biztosíték
foglalatban: F500 mA | nagyfeszültségű érintkező(lemezek: 6 darab, eltolható; kb. 62 x
42 mm | Méretek: alapkészülék: kb. 40 x 50 x 70 mm (h x sz x mé), kábelbevezető( +
rögzítő lábak nélkül Kábel a 15. kapocshoz: ha ez a kábel össze van kötve a pozitív
pólussal, a nyestriasztó kikapcsolódik. Ha ez a kábel össze van kötve a negatív
pólussal, a nyestriasztó bekapcsolódik.

 

Gyártó: Kemo-Electronic GmbH

 

Video:

 

  • Kemo M186 ultrahangos készülék nagyfeszültségű lapokkal gépjárművekbe

    KEMO M186 ultrahangos készülék nagyfeszültségű lapokkal. A készülékkel ultrahang és 6 db nagyfeszültségű lapok segítségével biztonságosan távoltarthatja a gépjárműve motorterébe bemerészkedő nyestet. A készülék működtetése biztonságos! Az agresszív erős intenzitású ultrahang a nyest hallására hat, a nagyfeszültségű lapok pedig fizikailag meggátolják a nyest jelenlétét a motortérben. Az elektromosan feltöltött lapok gyenge áramütést közvetítenek a betolakodóra, amennyiben az érintkezik vele. A lapokat a kívánt területre (pl: kábelkötegre) Az áramütés nem tesz kárt a nyestben, viszont elegendő, hogy kellemetlen élményt szerezzen neki és távozásra bírja a védeni kívánt területről.

    A készüléket javasolt autószervizben vagy autóvillamossági műhelyben beszereltetni.

    A motortérben történő más irányú karbantartás ideje alatt a készüléket mindenképpen lekapcsolt állapotban kell tartani!

    A készülék automatikusan kikapcsol, ha az akkufeszültség kevesebb mint 11,5 V (nem meríti le az akkumulátort a hosszabb időre leállított gépjármű esetében).

    A Német KEMO ELECTONIC által gyártott nyestriasztó készülékek kialakítása "Soft Start" azaz lágy indítású termékek, ami nem zavarja a gépjárművek központi egységét. A készülékek CAN-BUS kompatibilisek így a CAN-BUS rendszerrel szerelt gépjárművekben is biztonságosan használható.

     

    Beszerelés:

    A készülék beszerelése előtt vegye ki a készülék biztositékját a foglalatából. Az alapkészülék a
    gépkocsi motorterében bármely helyére beszerelhető (ahol nem forrósodik fel nagyon (ne szereljük
    be a kipufogókönyök vagy más különösen forró alkatrész közelébe), és ahonnan az
    ultrahangok jól szétterjedhetnek a motortérben. A pozitív kábel a beépített
    biztosítékfoglalattal együtt a +12 V jelölés pontra kötjük, testkábelt
    a gépkocsi karosszériájára vagy a -12 V jelölés pontra kötjük. A készülék „Klemme 15“ jelölésű vezetékét a fedélzeti hálózat 15. pontjára kell kötni.
    Ez a 15-ös pont többnyire a gyújtáskapcsolón vagy az autórádió euro-csatlakozóján érhető el.
    Ha helyesen van csatlakoztatva a „Klemme 15“ kábel, akkor a nyestriasztó csak abban
    az esetben van bekapcsolva, ha nem jár a motor (az autó parkol). Ha nem találja a 15.
    kapcsot, akkor keressen a gyújtáskapcsolón egy másik olyan pontot, amely parkoló
    gépkocsinál a negatív pólusra míg járó motor esetén a pozitív pólusra kapcsolódik.
    A kábelnek a 15. pontra történő csatlakoztatása esetén a nyestriasztó csak parkoló
    autó mellett kapcsolódik be (járó motor esetében nem áll fenn az a veszély, hogy a nyest
    a gépjármű motorterébe felmerészkedne).
    Megjegyzés: Ha egyáltalán nem köti be az egység „Klemme 15“ jelölésű kábelét,
    a nyestriasztó állandóan be van kapcsolva.
    A nagyfeszültségű kábelt fektesse úgy a motortérben, hogy az érintkező lemezeket a
    nyestharapás által veszélyeztetett helyekre lehessen felszerelni. A nagyfeszültségű
    kábelt ne vezesse közvetlenül a motor nagyon forró részei (pl. a kipufogókönyök)
    mellett (a kábel szigetelése megolvadhat).
    A nagyfeszültségű lemezeket a rajznak megfelelően tetszőleges helyén rögzíthetjük csavarral, vagy műanyag kábelkötözővel.
    Fontos: A nagyfeszültségű érintkező lemezeket úgy kell felszerelni, hogy a
    csupasz érintkező lemezek 5 mm-nél nagyobb távolságra legyenek az autó más,
    feszültség alatt lévő érintkezőitől.
    Ezen kívül az érintkező lemezek csupasz érintkező felületei az autó más részihez se
    érjenek hozzá (rövidzár veszélye). Ok: Árnyékolási célból az autókban gyakran
    alkalmaznak olyan műanyag-alkatrészeket (pl. tömlőket), amelyek elektromosan
    vezető műanyagból állnak. Ezek a műanyagok letestelhetnék az érintkező lemezek
    nagyfeszültségét.
    Az is fontos, hogy az érintkező lemezek ne nedvesedjenek be. A gépkocsi testje és az
    érintkező lemezek közötti vízfilm ugyancsak rövidzárt okoz.
    Ragassza fel az egységcsomagban mellékelt „Achtung! Hochspannung!“ (Vigyázat, nagyfeszültség) feliratú figyelmeztető címkét egy jól látható helyre a nagyfeszültség lemezek
    közelében.


    Üzembe helyezés:


    Rakja vissza a helyére a szerelés megkezdése előtt a pozitív ágból (foglalatából) kivett biztosítékot.
    Ha mindent helyesen csatlakoztatott, és a gépkocsi parkolási helyzetben van, megjelenik a nagyfeszültség az érintkező lemezeken, és villogni kezd a fő egységen lévő LED mintegy 5 - 12 másodpercenként. Az első üzem beállításkor akár 5 percig is tarthat, amíg a bekapcsolás után elkezd villogni a LED.


    Veszélyek karbantartás közben:


    A készülék kikapcsolása után még legfeljebb 3 percig nagyfeszültség lehet jelen az
    érintkező lemezeken. Erre az időre a beépített töltő kondenzátornak időre van szüksége a
    kisüléshez. A karbantartással ki kell várni ezt az időt a kikapcsolás (biztosíték kivétele) után. Ha
    nem akar várni, akkor a kikapcsolás után egy rövid időre (kb. 1 - 3 másodpercre a
    nagyfeszültségű lemezekés a gépkocsitest közé feltett összekötő kábellel hozzon létre
    rövidzárt, amely rögtön kisüti a töltő kondenzátort, és feszültségmentessé teszi a
    lemezeket.
    A nagyfeszültség nem veszélyes emberre (csak nagyon csekély áram folyik). De ha
    valaki nagyon ijedős, vagy sokk által veszélyeztetett "beteg", akkor a megijedés már
    veszélyt jelenthet.


    Műszaki adatok:


    Üzemi feszültség: 12 - 15 V= (gépkocsi akkumulátor) | átlagos áramfelvétel : < 5 mA |
    automatikus lekapcsolás: ha az üzemi feszültség 11,5 V (± 5%) alá süllyed |
    kimenő(feszültség: kb. 200 - 300 V= |az ultrahang frekvenciája kb. 22 kHz ± 10% |
    hangnyomás szint: max. kb.. 100 dB ± 20% | az ultrahang lesugárzási szöge: kb. 160
    fok | hangszóró: testhangadó, amely a ház fels( részét rezgésbe hozza (vízálló) |
    h(mérséklettartomány: – 40 foktól + 80 fokig | működésjelzés: villogó (kb. 5 - 12
    másodpercenként) | nagyfeszültségű kábel hossza: kb. 4 méter (± 10%) | biztosíték
    foglalatban: F500 mA | nagyfeszültségű érintkező(lemezek: 6 darab, eltolható; kb. 62 x
    42 mm | Méretek: alapkészülék: kb. 40 x 50 x 70 mm (h x sz x mé), kábelbevezető( +
    rögzítő lábak nélkül Kábel a 15. kapocshoz: ha ez a kábel össze van kötve a pozitív
    pólussal, a nyestriasztó kikapcsolódik. Ha ez a kábel össze van kötve a negatív
    pólussal, a nyestriasztó bekapcsolódik.

     

    Gyártó: Kemo-Electronic GmbH

     

    Video: